There’s an app for that

favorite_apps

Tijd om nog eens door mijn iPhone te swipen en mijn favoriete apps van het moment te delen.

Manual

Ik ben zo’n irritant mannetje dat overal foto’s van trekt. OVERAL! Een snapshotter dus. Meestal met mijn iPhone ook, aangezien ik niet altijd mijn camera bij heb. Ook al geeft de camera van de iPhone goeie beelden, vaak vind ik hem te beperkt. Zeker naar instellingen toe. Met de app Manual kan je gelukkig zelf vanalles veranderen. De scherpte-diepte, exposure, shutter speed, ISO, … Krijg je beter foto’s. Of toch foto’s die meer op maat zijn. Hier te downloaden voor $1,99.

Litely

We blijven even in de foto-wereld. We raken stilaan wat filter-moe en daar speelt Litely op in. De app plaatst ook filters op je foto’s, maar doet het subtieler. Zo komt de bewerking wat natuurlijker over. Gebouwd door Cole Rise, professioneel fotograaf en de kerel verantwoordelijk voor enkele filters op Instagram. Verkozen tot beste app door Apple zelf trouwens. Hier te downloaden, for free. Sommige filters zijn wel betalend.

overzicht apps

Clear

Ik ben een verschrikkelijke vergeetkop. Living the warhoofd life! Maar Clear helpt wel een beetje. Veel meer dan oplijsten doet de app eigenlijk niet, maar dan wel op een overzichtelijke en bijzonder gebruiksvriendelijke manier. Vooral de To Do’s en boodschappenlijstjes zijn de max. Ah en er zijn reminders ook. Bestaat ook voor desktop en uiteraard syncet alles naadloos. Hier te downloaden voor $ 4,99.

Flic

Ook al zit ik met een 32 gig, de harde schijf van mijn telefoon zit geregeld vol. Vooral met nutteloze apps en tonnen foto’s. Flic biedt een handige manier om heel snel foto’s te verwijderen. Op zijn Tinders. Swipen om te deleten. Hier te downloaden voor $1,99

 

Geef een reactie

