Sleutelgatloeren is not dead

sleutelgat loeren

Hallo waarde sleutelgatloerder. Ik hoor uw gejuich om de nieuwe woorden tot hier, maar veel inhoudelijks komt er niet. Neen, eerder een verontschuldiging voor het gebrek aan verfrissende content. En meteen een excuus erbij, helemaal gratis en voor niets.

Bij deze dus mijn welgemeende sorry voor het ontbreken van continuïteit en diversiteit in mijn content. Veel filmbesprekingen de laatste tijd! En helaas zal het er niet veel beter op worden. Maar waarom? Aha! Niet omdat mijn leven plots een toonbeeld van saaiheid is geworden. Gelukkig maar. Integendeel zelfs. Druk, druk, druk.

Tjoolaard.be neemt een serieuze hap uit mijn kalender. De reisblog is net iets groter dan verwacht aan het worden. Binnenkort zelfs een nieuw design om mijn lezers nog meer te kunnen plezieren. Er komt ook een documentaire van mijn trip door Japan en dan nog een heel specialleke. Maar daarover later meer op Tjoolaard zelf.

Naast mijn fulltime job ga ik ook aan de bak bij de nieuwe startup van Elke en Bas. Conceptueel en strategisch werk. En mijn pen ter hunner beschikking stellen natuurlijk. Lees er alles over op Bloggenzegik.

En daar stopt het nog niet. Ondertussen wel al twee jaar bezig, maar er komt trage vooruitgang in mijn novelle. Een kortverhaal rond tijdsperceptie, dat ondertussen niet meer zo kort is. Waar hier al flarden van staan. Je hoort het wel eenmaal em af is. Of je ziet in wel in de charts en op de uitreiking van de nobelprijs voor literatuur natuurlijk.

Maar geen stress. Ik blijf voortdoen hier op sleutelgatloeren. Maar minder volgens de klok. Dus weg van die sluimerende en behoorlijk blokkerende gedachte dat ik elke week minstens één post moet neerpennen. Gewoon wanneer ik daar zin in heb. Of wanneer ik iets tegenkom dat gedeeld moet worden. Interessante personen, gekke gebeurtenissen, hier en daar een streep eigen mening en uiteraard ook een heel pak eigen schrijfsels.

Momenteel broed ik op een kortverhaal rond een seksverslaafde die van zijn psychiater al zijn veroveringen moet terugvinden. Anders raakt hij nooit van zijn impotentie af. Hoe ik daarbij komt? Wel ik werd plots wakker en schreef deze zin neer:

Ik had op een bepaald moment zo veel verschillende bedpartners dat SOA’s schrik hadden om mij te krijgen.

U hoort nog van mij!

1 Comment

Geef een reactie

