Keizerfrak Diners: Sofie en Jonas

sebring-diner

Helemaal live vanuit Kroatië, maar ik had deze nog staan in de wachtrij. En zo blijft deze blog ook wat up to date. Al gezien trouwens dat mijn andere genomineerd is voor de Weekend Knack Blog Awards? Stemmen op Tjoolaard kan hier. Weer een timelapse van de avond trouwens. Allé een deel toch. Toont hoe die twee echt zijn.

Menu

Pikante burgers met yoghurtsaus en groenten in de oven. Foto vind je hier.

Gespreksonderwerpen

Het nieuwe project waar Jonas en ik mee bezig zijn. Soon! Vatsigheden. Grappige pakjes. Dinosaurussen. Reisplannen. Hoe Jonas zijn angst voor de metro in Barcelona overwon. Hoe Sofie haar lief gaat overtuigen om haar te trakteren op een citytrip.

Sofie

546916_10151065965047583_569811724_nSofie ken ik ondertussen al een goede vijf jaar. Leren kennen op mijn allereerste Jong Tuig in de kantoren van Netlash. Hoewel het eerder haar vriendin Elke was die opviel door haar euhm energie. Daarna blijven zeveren op het net en af en toe tegengekomen in Gent. En vooral blijven zeveren, iets waar we allebei wel goed in zijn. Altijd lachen, maar als het moet ook serieus. Zij nodigde me uit in haar ondertussen beruchte Casa Rosso, ik nam ze mee naar Milaan. Veel gekke momenten, soms ook wel wat schaamtelijke en een gedeelde passie voor dierenpakjes. Topwijf!

De topmomenten waren sowieso Milaan, het vele gezever over potentiële levenspartners, de twee maanden die ze in mijn huis kwam wonen als tussenoplossing en de vele gekke feestjes. Whiskeyglas, Abacho, rings a bell? Ah en haar zotte verhalen over liefdesescapades met kleine jongetjes en scheve avonden in mijn huis.

Jonas

374466_10151349308136155_1450903299_nJonas ken ik al een hele tijd zo wat halvenhalf. Die kerel die ook geregeld op dezelfde feesten is en een maat is van dien en dien. Maar gaandeweg leerden we elkaar beter appreciëren. Klinkt een beetje gay, maar het is pure bromance. Veel gemeenschappelijke interesses en ik kan er zot goed mee lachen. Heel creatieve mens ook, dus sowieso al een streepje voor. Binnenkort lanceren we zelfs samen een nieuw project maar dat is iets voor later. Ah en hij is mijn partner in crime bij Chickiepedia, dus goeie smaak heeft hij alvast ook.

Het topmoment dat meteen in mijn gedachten schiet is sowieso een feestje waarbij we het allebei even beu waren en in de tuin gingen zitten. Plots werd er duchtig gefilosofeerd over het bestaan. Daarnaast ook zijn eigen diner in Beernem, de vele feestjes en alle avonden dat hij in mijn huis kwam chillen.

Geef een reactie

