Films: Iron Man 3

iron_man_3_official-wide

De superheroes vliegen je om de oren de laatste tijd. Helaas niet letterlijk, maar dan toch op het grote scherm. Nu mag Iron Man nog eens de wereld redden. Ik kreeg de loodzware opdracht de film al eens te gaan voorproeven voor jullie. Ja zo ben ik wel, mijn leven in het teken van mijn lezer. Eigenlijk ben ik ook een beetje een superheld niet?

Tony Stark en zijn ijzerwinkel kunnen ook deze keer weer overtuigen. Vooraf maken ze je wijs dat bij er deze derde film wel een emotionele diepgang is, maar die is al even moeilijk te vinden als een tweede kous ’s morgens vroeg. Hoeft ook helemaal niet. Ik kom voor de explosies, de geekytechnologie en badass muddufuckus. En voor Gwyneth Paltrow uiteraard. Plenty of that in de film.

De slechteriken zijn geniaal, Gwyneth krijgt een grotere rol, alles wat kan ontploffen ontploft met veel bravoure en er zit zelfs een kleine twist in het plot. Verwacht dus zeker geen donkere superheldenfilm á la Sin City en Watchmen maar een goeie verstandopnul actiefilm, met veel coole effecten en humor. En schaarsgeklede vrouwen.

Ah ja, ik heb weer iets weg te geven. De Post verdient goed aan mijn blog. Een Iron Man ijsblokmaker. Kan je zijn kop in je drankje steken. Het petje krijg je er zomaar bij. Al wat je moet doen is een superhero naam voor me bedenken en hem hier in de comments zetten.

foto (2)

6 Comments

Geef een reactie

