Smartmat: gedaan met boodschappen doen

48032_468545923219405_1211076504_n

Dat online shopping sterk aan het groeien is, kan ik alleen maar toejuichen. Ik heb een bloedhekel aan boodschappen doen. Collect&Go biedt al een oplossing, maar Smartmat past helemaal in mijn plaatje. In de keuken ben ik namelijk ook geen grote held.

582708_446992178708113_1275333573_n

Het concept is simpel: je schrijft je in op een soort voedselpakket, Smartmat stelt het samen en levert het aan je deur in het begin van de week. Je krijgt er, in mijn geval toch, drie recepten voor en alle ingrediënten om die recepten klaar te maken. Zo hoef ik niet meer na te denken over wat ik moet eten, hoe ik het moet klaarmaken en of ik wel tijd heb om nog boodschappen te doen. Ah en ik leer nog eens van koken ook.

Ondertussen zit ik aan mijn vijfde Smartmat-pakket en ben ik nog steeds overtuigd. Af en toe zit er iets tussen dat wat minder smaakt, maar meestal zijn het toppers. Pikante hamburgers, moussaka, kip met cashewsaus, enz. En af en toe iets speciaal genre quinoa en halloumi.

48032_468545923219405_1211076504_n

Je betaalt 65 euro voor drie gerechten, waarvan twee voor twee personen en één voor vier. Ideaal om volk uit te nodigen dus. De week vooraf zetten ze altijd het menu op de Facebookpagina. Staat het je niet aan, dan kan je het pakket afzeggen. Interesse? Vraag anders een proefpakket aan via deze link. Hou ik er nog wat keukenmessen aan over.

 

3 Comments

Geef een reactie

