Beyonce bruist!

foto

Beyonce en Pepsi gaan samen in zee en beloven allerlei events waaronder een wereldtournee, specials en gadgets. Ik kreeg er zelfs al wat toegestuurd. Een mooie verfpot gevuld met blikken Pepsi, een t-shirt en stickers. Allemaal met retro pop-art design van Beyonce haar toote (gezicht voor niet-West-Vlamingen). Ik drink helaas helemaal niets met bruis en ben eigenlijk ook geen echte Beyonce-fan. Dus geef ik mijn pakket weg aan wie het maar wil. Gewoon iets in de comments zetten en dan laat ik het lot beslissen dinsdag 23 april. Let wel, liefst iemand uit Brussel of Gent of iemand die erom kan komen. Nogal moeilijk om met de post te sturen.

foto

8 Comments

  1. Spannend, Niel! Ben duidelijk de enige die er nog mee bezig is!😉 Morgen de grote dag! T-shirt would be so nice to have!!!! Pretty Please🙂

Geef een reactie

