Keizerfrak Diners: Andrew en Astrid

sebring-diner

Speciale keizerfrak deze! Andrew en Astrid staken even de straat over om te komen smikkelen, maar voor de taart stonden Axel, Klaske en Marie plots ook aan de deur. Gezellige boel dus. Ideaal moment om eens de nieuwe retrofilters van Snapseed te proberen.

20130324-155402.jpg

De menu: cheeseburgers met koolsla en groentenchips. En zotte tiramisutaart.

Gespreksonderwerpen: de toekomst, het werk, het nieuwe bedrijf van Andrew en Marie, diëten, blogs, andere mensen, nagellak, Eat da poopoo en zo veel meer gezever.

20130324-154031.jpg

Andrew Vassallo

20130324-155032.jpg

King of the internet. En zo heb ik hem ook leren kennen. Af en toe zat er eens een mailtje van hem in de bus met een uitnodiging voor één of ander bloggerevent. En dan begin je wat te praten natuurlijk. Of naar dezelfde feesten te gaan. Of mee terug te rijden met de auto aangezien we toch in elkaars buurt wonen. En uiteindelijk samen Jong Tuig organiseren. Hou de pagina maar in de gaten want er zit een nieuwe aan te komen trouwens.

De King verhuist trouwens van troon. Start gewoon doodleuk zelf een bedrijf op. Terecht ook want dien mens weet waarover hij het heeft. De PR-wereld mag al beginnen uitkijken. Meteen ook één van de redenen waarom hij komen eten is. Zijn nieuwe baby had nog een naam nodig. Via Eat da poopoo tot allerlei duivennamen en retrogames is hij uiteindelijk bij Walkie Talkie gekomen. To be continued!

Maar ’t is vooral een zalige kerel. Bijzonder relaxed, nooit geen problemen en altijd in voor iets nieuw. Topmomenten zijn sowieso de chillsessions in het Keizerpark, de marginale exploten op de kermis en de voetbalmatch België-Holland. Ah ja en de late night dame blanche in de Fabula Rasa. Hij schrijft ook goed trouwens en ooit mag hij me de geheimen van Malta tonen.

Astrid Vergauwen

20130324-154415.jpg

Ik kan me niet meer zo goed herinneren hoe ik Astrid leren kennen heb, maar ik vermoed dat het op één of ander event was. En veel gemeenschappelijke vrienden, dat ook. Gelukkig maar want heb me er al rot mee geamuseerd.

Yes één van haar grootste troeven, en behoorlijk zeldzaam bij vrouwen, is dat ze zot grappig is. Op een cynische manier meestal, niet verlegen om wat zelfspot, helemaal my cup of tea. Lees maar eens haar blog of Twitter en je weet meteen waarover ik het heb. Topmomenten zijn sowieso onze rit op de bigass twister van de kermis -die paniek in haar ogen-, de chillsessies in het Keizerpark en haar allereerste muilsessie met Andrew vlak voor mijn neus. Haar broer is trouwens ook echt de max.

20130324-154514.jpg

Ze wou trouwens zelf geen stuk taart eten. Ik schets even hoe ze dat aan boord bracht.

“Goh ik ga geen stuk taart nemen maar wat mee-eten van Andrews bord. Geef hem anders gewoon een dubbele portie.”

En zo geschiedde.

20130324-154614.jpg

20130324-154639.jpg

20130324-154656.jpg

Geef een reactie

