Tijd voor restyling.

2013-with-globe

Een nieuw jaar! Tijd voor goede voornemens en van die dingen. Ook voor sleutelgatloeren. Meer posten. Interessante content. Die dingen. Maar ook technisch wat verbeteren. Het design houd ik voorlopig zoals ze is, tenzij jullie daar anders over denken. Maar wat wel verandert zijn de categorie-namen en de titels. Geen “Sometimes in life you’ve got to be..”. meer. Niet zo goed voor SEO en consoorten.

Categorieën

Even een woordje uitleg bij de inhoud van elke categorie, als die al niet vanzelfsprekend zijn. Alfabetisch.

advertorial

Af en toe krijg ik via deze blog eens de kans om een event bij te wonen of een product te testen. Als het in deze categorie staat, dan weet je dat het een post is in opdracht van. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik niet mijn kritische zelve zal zijn.

eigen werk
Een verzameling van eigen creaties, met een speciale subcategorie voor kortverhalen. Staat ook allemaal op www.sanssoucicreations.be trouwens.

human interest

Alles van weetjes, bizarrigheden, gekke verhalen, idiote maatregelen, nieuws enz. komt hier terecht.

kookkunsten

Niet van plan om deze categorie binnenkort nieuw leven in te blazen, maar je kan er altijd terecht voor oude kooktips.

mijn gedacht

Mijn persoonlijke mening en visie op wat er in de maatschappij gebeurt of zou moeten gebeuren.

mister eco

Alles gerelateerd aan fauna en flora, met speciale subcategorie voor monkeys. Monkeys!

perfection

De voorloper van chickiepedia.be. Een dode categorie maar het is uiteraard een zonde om al die perfectie de vuilbak in te kieperen.

Personal life

Al wat in mijn eigen leven gebeurt en ik de moeite waard vind om op het net te zetten.

quotes

Spreekt voor zich denk ik. Quotes die de moeite zijn naar mijn bescheiden mening.

recensies

Met subcategorieën films, muziek en product.

space

De ruimte en alles wat daarmee te maken heeft, krijgt van mij een aparte categorie. Want de ruimte is de max!

taal

Taal blijft mijn grote passie. Daarom hier alles rond taal. Verdwenen en hatelijke uitspraken bijvoorbeeld.

talent

Een plek waar onbekend en bekend talent aan bod komt.

Tarbotstraat

Oorspronkelijk was sleutelgatloeren een groepsblog over het reilen en zeilen van vijf mensen die samenwoonden in de Tarbotstraat. Via het sleutelgat mocht je voyeurtje spelen. Ondertussen is de blog nu persoonlijk, maar uit respect voor de geschiedenis laat ik de posts staan.

Toekomstmuziek

Al wat komen zal of komen mag.

work related

Posts gerelateerd aan mijn job als digitaal strateeg/creative en/of copywriter.

 

Geef een reactie

