Het eindejaarslijstje

2012

Brace yourself, the eindejaarslijstjes are coming. Normaal schrijf ik er maar eentje per jaar en dan nog muziekgericht op daMusic. Maar dit jaar nog één extra, enkel en alleen omdat Astrid het vraagt. Ze wil het volgende van me weten:

“Dit heeft me zo hard doen lachen, ik deed het bijna in mijn broek” moment

Net als deze, deze en deze.

Meeste nutteloze gadget/app van 2012

Niets is nutteloos. Afleiding, entertainment, een lach, er is altijd wel iets van nut. Maar pakt misschien Farmville en consoorten. Uit ergernis. De meest nuttige ‘gadget’ daarentegen was by far Death Wish Coffee. Ik weze u dankbaar voor de vele energie, hard nodig in tijden van ochtendhumeur.

“Dit doen we nooit meer” moment

Met veertig naakte mensen in een sauna kruipen en naar een Japanse erotische musical gaan kijken.

Slechte openingsdans

De leukste offline/online/semi-bv/vreselijke beroemd persoon die je dit jaar hebt mogen ontmoeten

Gregory Colbert, wat travelbuddies en zo veel meer. En mijn kitties! Ah ja en Joke Vincke natuurlijk.

Leukste kleur nagellak van het jaar

Euh blauw-zwart zeker?

Wat heeft je doen huilen als een klein kind?

De dood van Neil Armstrong tiens! Ah ja en het heengaan van Cheetah. Was wel vorig jaar, maar soit. Daarnaast vond ik de films Omar m’a tuer en Intouchables bijzonder ontroerend. Ah ja en dit walvissenverhaal. En dit nummer:

Misschien dit ook wel.

Meeste geslaagde online evenement 2012

Niet zo vree online maar toch gelinkt: Facts 2012. Uiteraard ook Felix Baumgartner en zijn sprong uit de stratosfeer. Jong Tuig Ladda was ook wel een topper, net als de Red Bull zeepkistenrace.

Het grootste Niet Oké moment van 2012

Globaal gezien de manier waarop we met ecologie en conflict omgaan. En de vernewjerseying van tieners. Ah ja en autochtonen die met een arabisch accent spreken. Wallah, dat past niet wa!

“Deze blog is zo Badass’ blog…euh ja je snapt het wel

Chickiepedia tiens! En Design You Trust. Eervolle vermelding voor Appelogen, Westoek en Dailybits.

Hét moment van 2012

Mijn trip door Patagonië. Onvergetelijke ervaring.

3 Comments

Geef een reactie

