Kerstcadeaus

blinking_eyes

Yes I’m a gadget man. Mijn huis staat vol met van die semi-handige hebbedingen, bobbleheads, nostalgisch speelgoed en idolatrie. Tijd om eens op te lijsten en een stamp of approval te geven voor sommige. Misschien doe je wel wat inspiratie op voor kerstcadeaus.

Ass saver

sa-2_slides_black_1024x1024

Neen geen preventiemiddel voor bange hetero’s, maar een kleinigheidje om je kont en rug behoorlijk spatvrij te houden. Simpel maar strak, gewoon onder je zadel fixeren en je hebt een ultradraagbaar spatbord. Ideaal voor mensen als mezelve die hun fiets niet kunnen gebruiken telkens het regent. Hier te koop voor een kleine 10 euro, inclusief verzendkosten.

Krabzetel

61042-612x612-1

Twee katten in huis halen, het leek me een goed idee. Tot ze de helft van mijn interieur vermassacreerden. En met het volgroeien worden ze alleen maar sterker en verwender. Speelgoed zijn ze, op hun tunnel na, na twee dagen beu. Design dan maar. Deze krabzetel is een mengeling van krabpaal en sofa. Door de vorm kan je hem na verloop van tijd ook omdraaien. Dubbel zo veel plezier! Uiteraard verkozen de mijne eerst om de doos als zetel te gebruiken maar nu leven ze zich toch volledig uit op hun krabsofa. Te koop op Fab, tevens een aanrader voor andere spullen.

Mini-koffiezet

61IselwUKoL._AA1500_

Koffie drinken doe ik normaal op mijn werk. Nespresso à volonté en liefst zo veel mogelijk. Maar weekends, dat is een ander verhaal. Dan zit ik meestal in Or, een koffiebar in Gent. Maar toch drink ik graag een kop zwart goud bij mijn ontbijt. Zeker als ik Death Wish Coffee in huis heb. Met deze tas kan je vlotjes één kop filterkoffie zetten. Poeder erin, kokend water erop, zeef naar beneden duwen en slurpen maar. Ideaal want zo heb je geen halve liter koffie weg te gooien. Hier te koop voor zo’n tien euro.

Blinking Eyeballs

blinking_eyes

’t Moet niet altijd nuttig zijn. En uiteindelijk, als het je doet lachen, dan heeft het toch zijn nut gehad. Deze blinking eyeballs hangen nu al een tijdje aan mijn raam en toveren nog steeds een lach op mijn gezicht. Zalige gadgets om gelijk welk object tot leven te brengen. Krijg je niet genoeg van die ogen? Dan zijn deze handogen ook nog een optie. Blinking Eyeballs zijn hier te koop.

Yamaha MCR

Yamaha-mcr-140-600x280

Honderden keren op ontiegelijke uren mijn rommel uitstallen in de hoop genoeg te kunnen verkopen om eindelijk eens een stereo-installatie te kunnen kopen. Mijn eerste was een Grundig. Met dubbel cassettedeck! Booya. Moet wel al 15 jaar geleden zijn of zo ondertussen. Maar nog steeds heb ik een zwak voor stereo-ketens. De Yamaha MCR 140 pronkt momenteel in mijn living en ik ben er zot content van. Alle aansluitingen die tegenwoordig vereist zijn, strak design, kleurtjes en most important: een stevig geluid! Te koop in de Fnac voor 250 euro. Cava nog é!

Uberdope – Lelijk

Niet echt een gadget maar gewoon een aanrader het nieuwe album van Uberdope! Hier te koop.

1 Comment

Geef een reactie

