Futuristische bureaus

bend-desk-1

Als copywriter heb ik dus een bureau en een laptop nodig. Meer niet. Nice and easy. Ah ja en internet misschien. Als het kan, werk ik buitenshuis. In Bar Buro of Vooruit bijvoorbeeld. Maar soms zit er, en dat vooral ’s nachts, niets anders op dan uren gekluisterd aan mijn bureau te zitten. Dus ga ik op zoek naar een deftigen werkdesk. Tips altijd welkom.

Kwam ik onlangs dit tegen trouwens. De BendDesk. Een groot geboden touchscreen, waardoor er interactie mogelijk is tussen het verticale en horizontale gedeelte. Ziet er vree geestig uit om mee te monteren en andere opmaakdingen te doen.

Ik geloof bijzonder sterk in bendable screens. Zeker in combinatie met allerlei projectiemogelijkheden. Maak je van zowat elk voorwerp een scherm. Zoals in onderstaand filmpje.

Geef een reactie

