Death wish coffee: winnaar

death-wish-coffee-xl

Update; sinds die bewuste tas Death Wish Coffee nog steeds niet geslapen…

Geeft me genoeg tijd voor de prijsuitreiking van de Death Wish koffiewedstrijd. Ik baseer me hiervoor op wat Houbi ooit deed. Dus alle deelnemers een nummertje geven en er gewoon een randomizer op loslaten. Ik beloof in alle plechtigheid alles eerlijk te laten verlopen.

Dan kom ik tot deze lijst;

  1. Simon W.
  2. Kenny V
  3. Rob VA
  4. sNarah
  5. Marieke
  6. Jurgen M.
  7. Fukit
  8. collega L
  9. Koen DG
  10. Jozefien Z
  11. Arcum
  12. Lennert H
  13. Deborah D
  14. Hannes
  15. Marion V
  16. Jan V
  17. Koen M
  18. Dieter V

18 mensen dus in de randomizer

 

En als ik dan op Generate klikte, kwam het volgende eruit!

 

Nummer vier ofte sNarah dus! Proficiat met je toekomstige insomnia! Organisatie is niet verantwoordelijk voor mogelijke ongevallen en/of neveneffecten. Stuur je me even het adres door waar de koffie naartoe kan?

Zij die niet gewonnen hebben mogen altijd eens komen proeven bij mij thuis. Of ik zet een grote kan of zo op een Jong Tuig.

3 Comments

  1. Pingback: Sleutelgatloeren

Geef een reactie

