Op reis!

make-money-traveling

Leve geplande blogposts! Als je dit leest, ben ik al vertrokken. En misschien al gecrashet met het vliegtuig. Wat dit nu wel heel luguber zou maken. Oooeoeee ik ben de geeeeest van Niiiieeeeel.

Nee, ik ben dus op reis. Naar Argentinië. Patagonië en een poging om op de Zuidpool te geraken. En daarna naar Peru om Matt te gaan bezoeken.

Wat meteen verklaart waarom hier even niet te veel gepost zal worden. Collectieve “oooooooh”, I know, maar ik probeer te compenseren door af en toe met een reisverhaal af te komen. Maar hier niet. Op mijn andere blog. Tjoolaard.be is een redelijk verse reisblog, dus nog niet helemaal opgevuld, maar je kan er alles lezen over mijn reizen. Ik schrijf er recensies over hotels en restaurants, je krijgt er allerhande reistips en ik stel je wat mensen voor die ik langs de baan tegengekomen ben. Der staat nu trouwens een redelijk schaamtelijk verhaal op.

Soit, tot binnen een paar weken!

 

1 Comment

Geef een reactie

