Film: Men in Black

Men-in-Black-3

Drukke week deze week, dus maar één film kunnen bekijken.

Men In Black 3

Will Smith is een held, laat me dat toch maar eerst eens zeggen. Geen enkele film uit zijn repertoire heb ik gemist. Dus ook Men In Black en Men in Black 2 niet. De eerste vond ik geweldig, zeker die soundtrack. De tweede was al iets minder, dus alle vrees voor de derde. Maar die viel al bij al wel nog mee. Ook nu weer is er een alien met kwade bedoelingen en om de wereld te redden moeten Will en Agent K deze keer terugreizen in de tijd. Fantastische prestatie van Josh Brolin, die een gespogen jonge Tommy Lee Jones neerzet. Het verhaal is iets volwassener dan we gewoon zijn, maar de humor is niet veranderd. Maar toch ontbreekt er iets. Misschien ben ik gewoon te oud geworden voor dit genre films? Want aan Will kan het alleszins niet liggen!
Soit ik doe gewoon nog eens dit dansje en dan is het allemaal al weer goed.

Geef een reactie

