Wat zit er in mijn rugzak?

IMG_2656

Vandaag staat de gehele inhoud van Amoories sjakos te lezen en bekijken op haar blogImmi en Katrin hebben dat ooit ook al gedaan en der is zelfs een hele fotoreportage over. Soit, ik wil dat nu ook wel keer doen, maar heb uiteraard geen sjakos. Nee zelfs geen manbag of murse of fannypack. Ik heb begod zelfs geen portefeuille. Gewoon alles los mijn jas in. Dus bij deze; what’s in my jacket?

 Eigenlijk niet zot veel speciaals dus.
– Twee abonnementen, ene voor de trein en de andere voor de Lijn.
– Een kuisdoekje. Geen idee waarom dat er inzit aangezien ik geen bril draag.
– Een tubetje met oordoppen. Altijd handig aangezien ik nogal veel op optredens en feestjes beland.
– Drie lenzen om op mijn iPhone te plakken. Coole dingen trouwens! Fisheye!
– Een maaltijdcheque.
– Een uitnodiging voor de Track-openingsreceptie. Woop woop.
– Een vijf-centstuk.
– Een elastiek, voor een spontane propjes-war!
– Kauwgom, mijn grootste verslaving na koffie. Complementair dat wel.
– Een foppakje kauwgom. Wie er aan trekt, krijgt een mini-stroomstootje.
– Een case met allerhande kaarten. Ooit gekocht nadat ik mijn zoveelste bankkaart in tweeën gekraakt had.
– Een oud ticketje van de Sphinx, zonder emotionele waarde zelfs. Gewoon laten zitten. Boooooring.
– Geldbeugeltje uit Peru, met veel te veel kleingeld, dat keer op keer pijn doet aan mijn vingers als ik het openduw.
– Sleutels, inclusief Lego Astronaut-sleutelhanger. Booya!

4 Comments

Geef een reactie

