J&B en Passoa vieren feest

IMG_2523

“Meneer, wil je een SOA?” Geen idee waar ik meer van opkeek: van de hostess (Katinka zo bleek later) en haar schoonheid zelf, van het feit dat ze me met meneer aansprak of dat ze me toch wel iets bizar voorstelde. Bleek trouwens, na even nadenken, dat ze me vroeg of ik nog Passoa wou.

Soit, ik was er uiteindelijk niet voor de hostessen, maar voor het optreden van Pony Pony Run Run. Passoa liet ze een fles ontwerpen en ondersteunde de band waar mogelijk. Gratis tickets, hun eigen cocktail, de mogelijkheid om twee nummers te downloaden etc.

Waarschijnlijk was het vooraf opgieten van alle gasten met Passoa-cocktails een bewuste strategie, want de liveshow was niet zo denderend. Hoewel de Franstaligen in de zaal er anders over dachten. De band is dus bijzonder populair in Wallonië en Frankrijk, maar in Vlaanderen krijgt ze geen poot op en van de grond. Culturele verschillen waarschijnlijk. Soit oordeel zelf maar. Merci toch aan Passoa voor de schone fles en de leuke avond.

Misschien moet ik toch maar iets aan mijn imago doen want ook J&B stond onlangs op mijn mailbox te kloppen. Of ik zin had om naar de J&B City Remix Party in de Noxx te komen. Het concept van Buscemi, geluiden uit de stad opgestuurd door al wie wou herwerken tot een remix, trok me over de streep want van de drank moet ik niet weten. Uiteindelijk werd het echt een zotte party. Noxx is cool qua inrichting en J&B zorgde voor de rest. Muzikaal was het niet de beste avond en dat vooral door de geluidsinstallatie, maar de randanimatie was dik in orde. Freestyle voetballers, danseressen, een man met gigantische discobol op zijn hoofd, een freestyle biker, fanfare door de zaal, vuurwerk, goodiebags, ontbijt, alles erop en eraan dus. Van feesten weten ze duidelijk af bij J&B.

Hieronder kan je trouwens de remix van Buscemi beluisteren.

1 Comment

Geef een reactie

