De legocampagne

Hieronder een fantastische campagne voor Lego. Waarom ik hem zo zalig vind? Hij richt zich tot de mens met de portefeuille, aangezien het voor kinderen te veel letters zijn. En die mens met de portefeuille herkent de tekst. Zeker als hij zelf nog eens met Lego gespeeld heeft. Daarom ook dat Lego zo’n brilliant speelgoed is. Stimuleert de creativiteit en echt alles mag. Verbeelding ten top. Om de herbeleving nog wat groter te maken stimuleren ze je ook om je eigen verbeelding/verhaal/speelwereld neer te schrijven en op te sturen.

Ik had ook een pak Lego liggen. In zo’n oude wasmiddelton. Liefst van al speelde ik met de gewone losse blokken. Al die voorgebouwde paketten daar moest ik niet van weten. Met die losse stenen kon ik tenminste forten bouwen voor mijn G.I.-joes. En robotten. Want de Cobra’s waren nadeloos gemeen. Zeker met hun dinosaurussen als huisdieren/vervoersmiddelen. Gelukkig kwam He-man af en toe ter hulp geschoten met zijn gigantische vuurbollen (knikkers) en het MASK-team aan zijn zij. Op de Playmobils moest je niet rekenen want die waren op ontdekkingsreis. In de ruimte (onder mijn bed) uiteraard.

1 Comment

Geef een reactie

