Jan Becaus

Het einde is nabij. Als Jan Becaus al begint te blokkeren bij het brengen van het nieuws… Timmer maar al je ramen dicht. De man was gisteren dan ook het middelpunt van spot. ‘Fin de carrière’, ‘te oud’, ‘hij heeft het niet meer’. Man man wat een gezever. Jan Becaus is gewoon een held. Wat zeg ik? Een opperheld! Ik zal dan ook nooit de mooie momenten vergeten die we al samen beleefd hebben. Op naar meer!

Jan en ik spelen tennis

 

Jan en ik in Wereldoorlog II

Jan en ik in een cowboyfilm

Jan en ik op de Titanic

Jan en ik in de regering

Jan en ik op de bank

3 Comments

Geef een reactie

