Logitech

Zo af en toe word je als internetvolpropper uitgenodigd op allerhande lanceringen. Meestal zijn dat droge productvoorstellingen, natje en een droogje, wat muziek en een hele resem bekende gezichten. Maar die van Logitech zijn wel wat specialer. Een goochelshow, Les Truttes die komen spelen, een heuse prijzenronde waarbij iedereen wel iets wint, barbeque, kleurenanalyse en veel geleuter en gelach.

Logitech, die van de toetsenborden. Maar als ik keer door mijn huisraad ga, dan blijkt dat ik hier toch wat materiaal staan heb van het merk. Boxen, toetsenbord, muis, dock. En sinds het Logitech event is daar nog iets bijgekomen: een joystick voor iPad. Waarschijnlijk het goedkoopste dat in de showroom lag, maar wel het vetst. Eindelijk Fifa12 spelen op een treffelijke manier.

Andere producten die me boeiden: een soundsystem voor iPad, een toetsenbord met zonnepanelen (1 uur laden is 3 maand gebruik) en allerhande boxen en koptelefoons.

Meteen ook van de gelegenheid eens gebruik maken om te melden dat die blog/socialmedia-bende eigenlijk echt een gezellig nest is. Internet mag dan oppervlakkig lijken, ik heb er toch al wat zot coole mensen leren kennen! Meer van dat…

Merci Logitech, Wim Wauters, Katrijn en Hanne.

 

Geef een reactie

