Was ik maar een troubadour

Eigenlijk zou ik nog graag een troubadour of bard zijn. Maar dan met gesproken woord in plaats van gezang. Zingen is niet meteen mijn sterkste punt. Verhalen verzinnen en vertellen daarentegen! Moet fantastisch zijn om de wereld rond te trekken en mensen te entertainen met intrige, romantiek, spanning en drama. In Nederlandstalige gebieden mogen ze me kennen als “Niel de ratelaar”, alwaar ze Frans spreken noemen ze me best “Le Niel, jongleur de mots” en moet het op zijn Engels dan graag “Neil, that guy who tells stories all the time.”

Geef een reactie

