Op roadtrip

Beste (internet)vrienden,

Vreest niet, dit is geen afscheid. Eén internetlegende minder is al genoeg! Maar toch ga ik mijn internetactiviteit de komende tien dagen wat proberen in te tomen. De laatste maanden zijn behoorlijk hectisch en gek (gektisch!) geweest. Veel werk, veel opdrachten, veel rushen, te veel bereikbaar zijn. Daarom even terug naar de basics en met twee vrienden van toen er zelfs nog geen computers bestonden een roadtripje maken.

Waar naartoe? Dat weten we eigenlijk nog altijd niet. Richting Frankrijk en misschien eindigen we wel in San Sebastian. Of verder. Of niet. Misschien stoppen we wel in een dorpje met een grappige naam. Of waar we plots een mooie set golven zien binnenrollen. Niets moet, alles kan. Rijden, surfen, chillen, ontdekken, beetje aan mijn eigen dingen werken. Meer niet.

Mijn internetactiviteit zal dus serieus omlaag gaan de komende dagen en dat is misschien maar eens goed ook. Per dag minstens acht uur met de wereld in verbinding staan, gaat ook doorwegen. Geen schermen, kabels, smssen enz. voor mij dus. Misschien wel nog een sporadische tweet of een instagram, maar blogposts en het dagelijks Facebookgezever even niet. Ook liefst zo weinig mogelijk telefoontjes of werkgerelateerde vragen aub.

Van zodra ik terug ben in België geven we er weer een lap op dan!

Geef een reactie

