Reclame op een lijnbus

Onlangs zag ik een Lijnbus passeren. Op zich niet zo speciaal, dus dat kon beter. Nu werd op die bus reclame gemaakt voor het aankopen van commerciële ruimte op die bus, waarschijnlijk in stickervorm. De prijzen vielen al bij al nog goed mee. En toen dacht ik: “hey zou het niet fantastisch zijn als ik nu eens gewoon een foto van mezelf op die bus zet.” Gewoon, zomaar.

Maar misschien zou dat te narcistisch zijn. En uiteraard zijn er veel meer mogelijkheden. Wat als ik er nu eens een afbeelding van een vriend zou opplakken? Hoe goddelijk moet zijn reactie niet zijn het moment dat hij een bus ziet voorbij rijden met zijn smoelwerk op?

Of je kan inspelen op actualiteit, domme woordspelingen maken, enz. Op die manier vervrolijk je het straatbeeld wat.

Met als slogan ‘Gelieve niet in mijn gat te rijden’

Met als slogan ‘Misschien valt hier wel iets uit de bus’

Met als slogan ‘Je mist beter de bus dan een penalty’  

En zo kan je wel nog even doorgaan natuurlijk.

Geef een reactie

