An end has a start

Dit gezegd zijnde, even deze blog wat nieuw leven inblazen. Het wordt dus een solo-project, met nieuwe categorieën, meer ruimte voor gezever en wat beslommeringen uit het dagelijkse leven. Ik heb geen specifiek doel voor ogen, buiten mijn schrijven onderhouden. En misschien een soort archiefje voor mezelf opbouwen. Ik laat de posts van de oorspronkelijke blog staan, als eerbetoon aan het verleden. Mijn portfolio is nog steeds te bekijken op http://www.sanssoucicreations.be en http://sanssoucicreations.wordpress.com.

Ik kies voor de titel monkeylife omdat het gewoon past bij mijn leven. Gek, snel, bizar, grappig, absurd maar ergens ook heel bekend. Sometimes in life you’ve got to be a monkey is meteen ook mijn lijfspreuk en om die wat kracht bij te zetten…

Geef een reactie

