Eindejaarslijst

1. Belangrijkste gebeurtenis (actualiteit) : Justine Henin die een hondvriend kreeg en zei dat ze terug kwam!

2. Belangrijkste gebeurtenis (persoonlijk): samenwonen met vriend en lief, ik doe soms de afwas, ik leerde na drie jaar mensen kennen in mijn klas. Mijn papa bracht dit jaar geen boek uit bij Manteua.

3. Eikel van het jaar: Gene Bervoets is altijd de eikel van het jaar.

4. Tofste mens van het jaar: Kevin Pauwels.

5. Trend van het jaar (negatief/positief): accessoires voor mannen, homos! iedereen die hem begon te settelen (negatief of positief, verandering is vervelend). Positief: mijn zus is gevoelig aan trends, ik voel dat zo niet maar ik denk dat het wel positief is dat Justine henin terugkomt.                                                                                                                  

6. Nationale doelman van het jaar met initialen SS: geen commentaar

7. Beste muzieknummer van dit jaar: euuuuuuuuu: Birds of A Feather-Mocky, My Propellar- Artic Monkeys, Lonely Place-Zita Swoon

8. Beste muziekalbum van dit jaar: Humbug- Artic Monkeys.  Embryonic- The Flaming Lips. Live in London- Leonard Cohen, als hij zo zegt: thank you dear friends, schunne.

9. Beste film van dit jaar : Away We Go, Inglorious Bastards, Up en 500 days of Summer.

10. Leukste mens van Casa Caliente: jullie stinken allemaal!

11. Huisdier van het jaar: Zarzaaaaaaaaaaaaa

12. Loser van het jaar: Stijn Stijnen

13. Woord van het jaar: ke zukketwa van: westvlaams voor kheb zoiets van.

14. Voornemen voor het komende jaar: beter studeren, mijn haar meer wassen, minder enzo zeggen, proberen om sociaal te zijn.

15. Foto van het jaar:

Barbara

Geef een reactie

